Kasze kojarzą się nam głównie z dodatkiem do dań obiadowych. Warto rozszerzyć nasz kuchenny repertuar i zaprosić kasze na śniadania czy kolacje. Możemy jeść je na słono i na słodko, eksperymentować z dodatkami. Kasze można jeść i na zimno i na ciepło – dzięki czemu, zyskujemy  kolejne danie do pracy czy szkoły.

Kasze wspaniale komponują się z sokami i syropami – dodany do gotowana kaszy jęczmiennej sok jabłkowy, całkowicie zmienia charakter.

Na śniadanie na słodko wspaniale sprawdza się kasza bulgur. Może ją łączyć zarówno z warzywami, jak bakaliami czy owocami. Kasza ta świetnie smakuje doprawiona syropem – my proponujemy Syrop z kwiatów mniszka lekarskiego. Będziecie zaskoczeni jak wspaniale dopełnia smakiem to szybkie danie.

Składniki:

Kaszę bulgur gotujemy w niedużym rondlu, w osolonej wodzie, pod pokrywą, przez 15 minut od zagotowania.

Minutę przed końcem gotowania wrzucamy rodzynki. Czekamy, aż kasze przestygnie. Do lekko ostudzonej kaszy dodajemy oliwę, orzechy – i nasz główny składnik – Syrop z kwiatów mniszka lekarskiego. Danie możemy zjeść od razu, znakomicie nadaje się też do serwowania na zimno.

Zapisz się na newsletter!

Informacje o nowościach, promocjach i kodach rabatowych